петък, 7 декември 2012 г.

 

 http://pariotvkushti.alle.bg/


Що е надомна работа? Възможност да изкарваш допълнителни средства от дома си, без да имаш шефове над главата си. Но колко хора от населението на България в действителност се занимават с този вид работа? Според мен ужасно малко. Защо мисля така ли? Ами защото реалните обяви,който предлагат найстина да се занимавате със сглобяване на химикалки, визитки, пликчета и т.н. без да ви искат пари за документация и материали и който найстина изплащат парите, който сте заработили са найстина малко. Повечето българи, който желаят да увеличат средтсвата си чрез пликчета, визитки и т.н., според мен вече са се отчаяли, поради причината, че не могат да намерят коректна фирма.

Много хора знаят, че има сайтове чрез който могат да си докарат допълнителни доходи. Проблема е, че не се знаят самите сайтове или дори и да се знаят, не се знае дали този сайт наистина изплаща парите, който изкараме от него и дали найстина има възмовност да се задържи в интернет пространството. Запознати сме със сайтовете от типа PTC (Pay To Click), където трябва да гледаме реклами за определено време и за това нещо ни изплащат определена сума пари. Обикновенно за изгледана реклама изплащат по 0,002$. Ако имате късмета да си намерите реферали, който и те да гледат тези реклами, добре дошло за вас, защото от реферал ще получите 0,001$. Е аз се питам колко реклами на ден трябва да изгледам за да получа 1$ да кажем или колко реферала трябва да имам? Май доста а? Да не говорим за изгубеното време, което е толкова ценно. Да не говорим, че има сайтове в който пускат рекламите в точно определен час и ти за да не ги изпуснеш стойш пред компютъра и чакаш с нетърпение. Да, има хора и който найстина печелят от тези сайтове и то много пари и им правя евала. Но за да достигнем това положение трябва да изядем много хляб. Няма да споменавам сайтовете където се изисква да поканите реферал за да получите комисионна, предполагам доста хора са агитирали приятелите си да се регистрират в сайта, за да си получат комисионната, която в крайна сметка е супер смешна и сме загубили толкова много време.

Повечето българи, който работят и взимат що годе добра заплата и имат възможност предпочитат да депозира парите си в банка. Тя гарантира, че нашите пари са на сигурно място и заради това, че сме им дали възможност да работят с нашите пари, те на базата на годишен лихвен процент, ни изплащат лихва. За България в момента този ГЛП е варира между 5,5% и 7%, като наскоро чух по новините, че този лихвен процент ще пада надолу. Да кажем, че съм депозирал в банка 1000 лв. и ГЛП ми е 7%. По мойте изчисления от тези пари, който съм депозирал за една година аз ще спечеля 70 лв. Върху тези пари слагаме плоския данък, заради новоте закони на министър Дянков и аз в крайна сметка ще получа 69,30 лв. Не е ли супер малко? Ами да според мен е нищожна сума изкарана за една година.

И какво си казваме в крайна сметка, какъвто и начин да изберем от горните три ние не можем да кажем, че получаваме допълнителен доход.

НО ако разберете за сайт в който не е нужно да гледате хилядите реклами или да търсите постоянно реферали, но изкарвате пари от него и то само за 5 мин. на ден и сайта е толкова стабилен, че има възможност да изплаща изкараните пари ВСЕКИ ДЕН на вече над 7 000 000 потребители, какво бихте си казали? Ще се регистрирате ли в него? Ще опитате ли? Ако отоговора ви е ДА, искам да ви представя един революционен сайт. Дори и отговорът ви да е НЕ, нищо не ви пречи да се регистрирате и да опитате,няма нищо да загубите. Спрете да бъдете песимисти, а бъдете оптимисти. Начинът му на работа е патентован в Америка и е единствен по рода си.

Когато се регистрирате, вие ще получите 10$ БЕЗПЛАТНО, за да изпробвате и видите как работи самия сайт. С тези пари е необходимо да се закупи позиция, която ще ви генерира ВСЕКИ ДЕН в продължение на 81 дни, 2% лихва ( от понеделник до петък ) и 1% лихва ( за събота и неделя ). За този период вие ще натрупате 15$ или казано по-просто 50% ПЕЧАЛБА. Да предположим, че депозираме 1000$ в този сайт и закупите 100 позиции какво следва? Ами вие на ден, ще получавате по 20$, в продължение на 81 дни и в края на този период вие ще имате 1500$, или 500$ печалба за по-малко от 3 месеца. Какво ще кажете сега а? Звучи ли добре, според мен да. Аз имам възможноста да се занимавам с този сайт вече почти 6 месеца, като НЯМА ДЕН В КОЙТО ДА НЕ СА МИ ИЗПЛАТИЛИ ПОЛАГАЩАТА МИ СЕ ЛИХВА ЗА ДЕНЯ. Ако имате желание да разберете повече за този сайт, посетете личната ми страница http://pariotvkushti.alle.bg/ в която е описано повече за този сайт или ме потърсете на скайп Encho_m за да ви покажа и докажа, че в продължение на почти 6 месеца НЯМА ДЕН В КОЙТО ДА НЕ СЪМ СИ ПОЛУЧИЛ ПАРИТЕ СИ. В моя сайт съм описал какво точно представлява сайта, който ви предлагам и съм добавил снимки като доказателство, че всеки ден си получавам парите. Ако желаете да се свържете с мен има и секция КОНТАКТИ. Благодаря ви за отделеното време.

Няма коментари:

Публикуване на коментар